Inauguració setmana cultural, en Vicente Mortes de Paterna

Com ve sent tradició any rera any, el dissabte passat 18 d’octubre, l’Associació Cultural Falla Vicente Mortes de Paterna va inaugurar la seua setmana cultural el tema d’enguany va ser ” L’Art de col·leccionar “

https://lh5.googleusercontent.com/-y0yvcKPWC5g/VEajTP2O8AI/AAAAAAAFk2Q/0PA-vl6FLO0/s575/DSC_9460.jpg

On van comptar amb la col·laboració de diversos col·leccionistes particulars, que es van fer presents per a mostrar els tresors que guarden i poder compartir-los amb als convidats a l’acte.

Entre ells, col·leccions de Numismàtica, Filatèlia, Còmics, botelletes de licors, llibres de les festes del Crist de Paterna de diverses dècades.

Davant de la presència de prou invitats, l’acte va ser presidit pels representants de la comissió per a este exercici, Noelia Pérez, Cisco Arjona i Sergio Medel, acompanyats de l’Alcaldessa de Paterna, Elena Martínez, la Regidora de Festes Verónica Alberola, així com de les Falleres Majors de Paterna 2015 recentment triades, Marta Tarín i Andrea Alcázar, les quals anaven acompanyades dels seus respectives Corts d’Honor i del President de la Federació Junta Local Fallera de Paterna, Goyo Buendía.

###BLANK###

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *