
La comissió de la falla ALQUERIES DE BELLVER – GARBI te el plaer de comunicar-vos que el pròxim dissabte 20 de febrer es celebrarà la presentació de les Falleres Majors, la xiqueta Aitana Parras i Ballesteros, i la senyoreta Mª del Mar Díaz i Iglesias. La cita és al Auditori Lluis Monzonís del Iale International School, L’Eliana.
Començarem a les 17:00 hores amb un meravellós espectacle a càrrec de “Teatres de la Llum”: el seu objectiu es promoure l’art escènic a través del llenguatge de la llum i de les ombres.
En acabar, continuarem amb l’acte de la presentació infantil i la seua Cort d’Honor. Una vegada acabada aquesta, podrem gaudir del sainet “La Gran Família Valenciana” protagonitzat per la gran dama de la interpretació Lola Moltó, molt volguda pel públic valencià per la seua interpretació de Dora Pedreguer a la sèrie de televisió “L’Alqueria Blanca”.
Hem tingut el gran plaer de contar amb la direcció d’un dels nostres més reconeguts dramaturgs, el també actor i director Jerónimo Cornelles. Tot seguit es celebrarà la presentació de la nostra Fallera Major i la seua Cort d’Honor.
I per posar la guinda, tancarem l’acte amb la interpretació del nostre benvolgut amic i faller Vicente Seguí del nostre Himne. Si us fa goig, les entrades són a la venda per 4 euros. El afor es límitat, així que doneuse presa!