
L’estiu ha dit adéu i amb el seu acomiat arriba la tardor, plena de treball per encetar el mig any faller. El passat dissabte 26 de setembre, al C/ Pintor Llorens es va poder celebrar la ja tradicional Festa del Playback de la comissió fallera Diana de Dénia , un esdeveniment que cap faller pot perdre’s.

Fins al lloc establert es dirigiren els comissionats i col·laboradors del Diana, veïns, càrrecs fallers i amics i amigues que tenen marcat en roig aquest dia.

En primer lloc ens reunírem per sopar tots junts i en acabar de reprendre forces, part dels fallers es van canviar la vestimenta per introduir-se dins del personatge. Entre els artistes convidats estaven Chayanne, Sergio Dalma, Marifé de Triana, Azúcar Moreno, Luis Aguilé i Albano i Romina entre altres.
Va ser una vetlada divertida on es va demostrar que per molt que passe el temps, la comissió segueix actuant i realitzant grans interpretacions per tal de mantindre aquest event nostre viu.
La música va sonar, el nostre cos va ballar i vàrem rememorar les nostres cançons, les d’ahir i les de hui.