11.00 -Barri Beteró:JOAN EL CENDRÓS
Obra de: Carles Alberola i Roberto García, dirigida per: Rafael Collado García
SIPNOSI: És l’ultim dia de clase i els personatges de l’obra, tots els companys d’escola, estan preocupats per l’examen que els ha posat un profesor mol exigent. No obstant aixó,l’ambient ésfestiu i,entre els temes de conversa, predomina la qúestio de trobar parella per al gran ball de fi de curs.Fins i tot Joan. Un xiquet d’aspecte tímid, descurat i menyspreat per tots. Joan està enamorat de Helena, però no s’atrevix a dir-li que vaja amb ell al ball. En tornar a casa, Joan connecta l’ordenador i engega un joc que té com a protgonista un heroi i aixo li sugerix una idea…mijantçant internet, i amb el pseudònim de l’heroi connecta amb Helena, que s’enamora dels missatges d’amor qui li envia Joan. Joan i Helena se citen al dia segúent, però Aleixandre, el germa de Joan, s’assabenta de la clau convinguda per a la trobada i s’aprofita, fent-se passar per joan i aconseguit que Helena el trie com a parella de ball. tot pareix perdut, quan….
A Continuació: Fra J. Rodriguez-Pintor Cortina:SOMNI DE NINOT
Obra de inedita de Trini Navarro, dirigida per:Juan parra Albert
SIPNOSI:Neleta té un secret. Son pare és artista faller i amb els ninots del taller té una relació molt especial. Ella els ha donat d’un do, creient fer-los feliços, però la seua sorpresa serà comprovar que no tots se senten aixi.
18:00 Nort-Doctor Zamenhoff: NO PUGES A L’ANDANA
Obra de Teresa Broseta: dirigida per: Juanjo Morant Aznar
SIPNOSI:Una iaia consentidora, una assistenta molt moderna i un jardiner desmanotatt esperen l’arrribada de Candela i Daniel, que passaran uns dies lluny de la platja i els amics. Tot els està permés excepte pujar a l¡andana, un lloc ple de soroll misteriosos que sembla amagar més d’un secret.
A Continuació:Duc de Gaeta-La Pobla de Farnals: HARCA
Obra inedita de Hernan mir Serrano, dirigida per: Hernan Mir Serrano
SIPNOSI: Farts! Més que farts, un grup de xiquets i xics s’ aventuren a dir no, a a dir prou! Alguns d’ells han escoltat sovint com els seus pares recorden la seua infantessa plena de jocs, d’aventures entre la pols i els enderrocs dels solars de la ciutat. Ells, i elles, pel contrari passen hores i hores dedicats a complir amb els seus”deures” ,escola,extra-escolars deures diaris, etc…passen els dies immersos en les obligacions,sense temps perrelacionar-se, sense temps per imaginar, per fer de la fantasia un motiu de joia i aprenentatge. Però ja no podem més, volengaudir de la seua llibertat i comel pare d’un d’ells.