Lo Rat Penat celebra la Festa de la Santa Creu

 

 

 

 

En motiu del tradicional Concurs de les Creus de Maig, el Grup de Danses de Lo Rat Penat celebrarà el pròxim divendres la Dansà de la Santa Creu

 

 

 

Un any més, i en motiu de la Festa de la Santa Creu i del tradicional Concurs de les Creus de Maig que organisa la Societat d’Amadors de les Glòries Valencianes, el Grup de Danses de Lo Rat Penat ha plantat una creu de flors en la frontera de la sèu de la entitat, situada en el carrer Trinquet de Cavallers, n. 9 de la ciutat de Valéncia.

 

El pròxim divensres 3 de maig, a les 22.30 h., es cantaran els tradicionals “Mayos” davant la Creu, i acte seguit es ballaran les danses pel carrer Trinquet de Cavallers, en les que podran ballar tots aquells que vullguen participar.

 

El Grup de Danses de Lo Rat Penat convida a tots a acodir i participar, ballant, tocant i cantant tots junts.

###BLANK###

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *