XV anys de lectura col·lectiva “Tirant de Lletra” són els que Na Jordana porta organitzant fins a l’edició del present exercici i que va tindre lloc la seua inauguració en Claustre del Museu del Carme de València el dissabte tres d’octubre.
Com bé se’ns indicava en la invitació rebuda i com així va ocórrer, una vegada que les donzelles i gents d’armes responsables de l’organització feren la seua entrada en el recinte, va començar la solemne primera secció de lectura tenint com a protagonista a l’alcalde de la ciutat D. Joan Ribó Canut que va realitzar el pregó de l’acte.
El “Tirant de Lletra” un dels esdeveniments culturals més esperat durant l’any i que en esta edició comptava amb un ampli programa d’activitats. Lectura del qual es va celebrar entre el 3 i el 9 d’octubre amb motiu de la celebració del dia de la Comunitat Valenciana.
El tancament d’esta secció inaugural ho va posar la colla de dolçainers i tabaleters El Cudol, i la Coral de Patraix amb el concert “1238, crònica d`un somni”