Ripalda, Beneficència presenta el seus esbossos per a les falles 2017

 

La comissió centenària va presentar diumenge passat 23 d’octubre els seus esbossos per a les falles 2017 amb els que desitja reeditar els èxits del passat exercici.

 

La falla infantil serà a càrrec de Vicente Almela i porta per títol “EJEM…” El projecte tracta de conscienciar als més majors de que donar bon exemple, més que renyir als xiquets, és la millor forma d’educar. Este projecte té una gran càrrega sentimental perque Almela va nàixer en el barri del Carme i va viure just en la demarcació de Ribesan.

 

(Pincha en la imagen para ver el album completo de la noticia)

La falla gran serà realitzada per tercer any consecutiu per Giovanni Nardin i portarà per nom “Fabulari”. Davall este suggeridor títol, l’artista vol provocar en els espectadors que construïsquen històries al voltant del projecte, sent part activa per a comprendre i donar forma a la Falla.

Autor entrada: hablemosdefallas

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *