Representants 2017 de Pere Cabanes – Joan XXIII

La Comissió de Falla Pere Cabanes – Joan XXIII té el plaer de poder informar-vos de que ja ha nomenat als seus representants per a les Falles 2017. En Junta General Ordinària, la comissió va triar als tres càrrecs que, juntament amb el president Ramón Estellés i Feliu seran les màximes autoritats i la imatge pública als diferents actes de la  Federació de Falles Benicalap – Campanar i de Junta Central Fallera.

El  president infantil per a este exercici és el xiquet Héctor Mallo Ruipérez, tot un ballarí i estimat a la comissió, a la que pertany des de que va nàixer, i al que hem pogut vore a l’escenari de la Gala de la Cultura.

Idèntica situació la que viu la  fallera major infantil 2017, Carmen Esteban Ferrer, que ja va demostrar tot el seu art enguany a la Crida, ja que les Torres dels Serrans van mostrar un dels seus dibuixos a tota València.

Per la seua part, Teresa Martínez Ruipérez, fallera major d’enguany, és estudiant de Magisteri, cosina del president infantil, i tota una ballarina, a la que podem vore habitualment al concurs de Playbacks de Junta Central Fallera i, també, a les Gales de la Cultura.

Els quatre formen un grup sensacional i una gran família, que ja ha començat el seu somni particular. Des de la comissió de Pere Cabanes – Joan XXIII els donem l’enhorabona.

Autor entrada: hablemosdefallas

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *