lo rat penat

Lo Rat Penat inicia el Curs de Revalencianisació dins dels seus Cursos de Llengua i Cultura Valencianes

lo-rat-penatLo Rat Penat dins dels seus Cursos de Llengua i Cultura Valencianes en la seua LXV (65) edició, seguint en la trayectòria de difusió de la Llengua i Cultura Valencianes, inicia a finals d’abril les classes del Curs de Revalencianisació Llingüística (NOVETAT).

En un format intensiu, està especialment dirigit a persones que ya conten en el títul “Mitjà” de la “Junta Qualificadora” pero desigen revalencianisar el seu, lèxic, morfología, sintaxis i fonètica d’acort en la normativa valenciana.

La superació en aprofitament d’este curs per part dels matriculats, se convalida en el certificat de Nivell Mig de Lo Rat Penat, en la convocatòria de juny o de setembre de 2015.

Tots els interessats en formalisar la matrícula, o rebre més informació, es poden posar en contacte en la Secretaria dels Cursos de Llengua i Cultura Valencianes de Lo Rat Penat, C/ Trinquet de Cavallers, 9, 46003 Valéncia, de dilluns a divendres, de 9 h. a 14 h. per lo matí, i de 17 h. a 21 h. per la vesprada, Tel. 96 391 09 92, e-mail:cursos@loratpenat.org.

###BLANK###

Autor entrada: hablemosdefallas

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *