Campionat de jocs de taula de la Junta Local Fallera de Bétera

https://lh3.googleusercontent.com/-WWahnJ3w9zk/VZr6HQ6sUQI/AAAAAAAGRzc/bMwxYv8pXF4/s570/Campions%252520Xinxon.png

“Com va sent tradicional, el primer dissabte de juliol va tindre lloc el campionat de jocs de taula que organitza la Junta Local Fallera de Bétera al barracó dels majorals, com els últims anys les modalitats eren les de xinxon, parxís (major i infantil) i truc.

https://lh3.googleusercontent.com/-7M775Nhy4ko/VZr6G4EkREI/AAAAAAAGRzg/YAme3T-4iz4/s570/Campions%252520Parxis%252520major.png

La jornada va donar inici a les 17h, una jornada festiva on va primar la germanor fallera entre tots el participants, al voltat de les 20h les Falleres Majors de Bétera van entregar els premis de les modalitats de Parxís Infantil, Xinxon i de Parxis Major, siguent els campions Cecilia Luján, David Herrero i la parella de Lorena Cremades i Fernando Marin respectivament.

https://lh3.googleusercontent.com/-givMK1vDn9g/VZr6GlRwzVI/AAAAAAAGRzY/I8cjR31h6LI/s570/Campiona%252520Parxis%252520Infantil.png

Mes tard, ja despres de sopar, va tindre lloc l’entrega de premis de la modalitat de truc, la més disputada, siguent campions la parella formada per Miguel Ángel Martí i Raul García”

https://lh3.googleusercontent.com/-Wngabm532-I/VZr6GR30e-I/AAAAAAAGRzk/PT4FhPFJX8w/s570/Campions%252520Truc.png

Autor entrada: hablemosdefallas

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *