Per tal de començar un nou any faller, la comissió de la Falla Oeste de Dnia es prepara per a viure una de les nits més emocionants per a la seua comissió, la treta dels seus màxims càrrecs.
El pròxim dissabte 13 d’abril a les 21h en el Reial Club Nàutic de Dénia, el president de la falla, Álex Salmerón, donarà a conéixer els càrrecs que l’acompanyaran en aquest nou exercici.
Després de gaudir d’un bon sopar, el president posarà el barret a qui serà el president infantil per a les falles 2020. Seguidament, el ja president infantil, farà entrega d’un ramellet de flors a la xiqueta que l’acompanyarà com a Fallera Major Infantil. I finalment, serà Álex qui farà entrega del ramell més desitjat per qualsevol fallera que forme part de la comissió de la Falla Oeste.
El donatiu del sopar serà de 12€ per als adults i 7€ per als xiquets.
Des d’aquestes línies, la Falla Oeste vol convidar a tot el mon a viure una de les nits més especials per a la seua comissió.