El pasat 21 de octubre va ser un dels dies importants a la comissió de la falla Ángel de Alcazar-José Maestre “El Cid”. Tènia lloc la Proclamació.
El relleu oficial en els màxims representants de la Falla. Emilio Ramírez i Oltra deixava de ser el President Infantil. La xiqueta Ana Valero i Monteagudo li donava el relleu a la xiqueta Sara Martínez i Fernández, qui és ja la Fallera Major Infantil per a les Falles de 2019.
Mónica Oltra posava també fi al seu regnat com a Fallera Major, passant-li el relleu a Mapi Fernández, qui oficialment serà la màxima representant per a l’exercici 2018 – 2019. Com sempre va ser un acte ple de sorpreses, rialles, discursos i llagrimes d’emoció.
Una vegada més els artistes es van lluir davant d’una decoració espectacular del Casal, baix la direcció i coordinació del President, Rafa Martí Gràcies a tots els fallers i falleres que van acudir a l’acte i que van participar en el seu desenvolupament, així com als convidats que no van voler perdre’s una vesprada immillorable.
I enhorabona a Sara i Mapi, les nostres noves Fallera Majors!
Para veure la resta de fotos pincha açi