El passat día 20 de juliol es va procedir a la cridà a qui seran les futures representants per a l’exercici 2018,de la comisión de la falla Cardenal Tarracón de Burriana, Clara González García serà la Falla Major, mentres que Rocio Felipe Cárdenas serà la Fallera Major Infantil.
El president Emilio Beltrán, escortada per la Presidenta Infantil, Melany Gimenez, va donar a conéixer el que un secret a veus era, les màximes representants per al 2018 de la volguda Falla.
Després d’anar una comitiva als seus domicilis per a arreplegar a les futures Falleres Majors, el Casal es va posar en peu a la seua entrada, realitzant un discurs molt sincer i emotiu que no va deixar a ningú indiferent per les seues boniques paraules.
Posteriorment les FFMM van descobrir els esbossos dels monuments per a este 2018 obres de Loren Fandos en el monument gran i d’Alfonso Almiñana en el monument infantil.Finalment i com a colofó, es va celebrar en el casal un vi d’honor amb discoteca mòbil fins a la matinada per a celebrar els regnats de Clara i Rocio.
(Punxa en la imatge per a veure la resta de fotos)