Presentació d’Esbossos en l’Oest de Dénia

Per fi, i després de moltes especulacions al voltat dels dos monuments que en les properes festes josefines plantaran a la plaça de l’Oeste de Dénia, el passat dissabte 5 de novembre es van donar a conèixer els esbossos per a les Falles 2017.

A les 12 hores es van reunir a la sala polivalent del Castell de Dénia els càrrecs, Javi, Laura, Neus i Martín, junt a fallers, amics i els artistes dels dos monuments. L’acte va començar amb puntualitat i es va poder seguir a través de les xarxes socials en directe.

En primer lloc, i sota el lema “Històries de Titelles”, es va presentar el monument infantil i al seu artista, Sergio Gómez, que va compartir amb tots els presents l’alegria de tornar a Dénia d’on guarda bons amics i grans records, i que espera i desitja estar a l’altura de les il•lusions de tota la xicalla vaquera.

A continuació els artesans Palacio i Serra ens van presentar el seu espectacular projecte del monument gran amb el lema “T’ho Conte?”. Un esbós que ha deixat a tota la comissió il•lusionada i desitjant que arribe març per poder contemplar el resultat del seu gran treball.

Per celebrar l’èxit aconseguit a l’acte, el amic Norberto Garcia, amb els seus ajudants de cuina Roberto, Kiko i Sisco, ens van cuinar un magnífic arròs al forn.

Des d’aquestes línies la comissió els volem agrair el fabulós dinar oferit a tota la comissió i amics, així com a tots als assistents a l’acte que van voler compartir un dia tan especial.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *