L’acomiadament dels màxims càrrecs 2016 de l’Oeste de Dénia

Amb tota la comissió de la falla l’Oeste de Dénia preparant la festa sorpresa amb molta cura per a que els màxims càrrecs de la falla del 2016 no s’adonaren, el passat dissabte 30 d’Abril vam celebrar l’acomiadament de Rubén, Tania, Carlos, María i Núria.

Amb la Xaranga Cachorras Band i la comissió preparada, els màxims representants d’aquest any junt a Rubén vam fer pasacarrers per arreplegar a cada càrrec i sumar-lo a la comitiva per a dirigir-nos fins a la Nau de l’Espai Fester per seguir la festa sorpresa davant més de 150 persones formades per fallers, familiars, amics i càrrecs d’altres comissions que van voler acomiadar-se d’aquest exercici faller.

Una vegada vam pegar un mosset, la comissió va emetre unes imatges que tenien preparades per a fer emocionar als càrrecs 2016. Podem dir que aquest objectiu es va complir i l’emoció va contagiar a tots els presents que seguíem amb molta atenció el repàs a un any que ha sigut mlt exitós en quan a premis i objectius proposats, a més de recordar com la comissió de l’Oeste està els 365 dies de festa.

En acabar els vídeos, els càrrecs 2017 Javi, Laura, Martín i Neus van entregar uns detalls als seus antecessors visiblement emocionats.
Com a fí de festa, el dj convidat va fer que els presents aguantarem en la nau fins a ben entrada la matinada i passant-ho en gran.

Des de aquestes línies la comissió volem agrair a tots els que vau col•laborar per fer que la festa d’acomiadament haja sigut un gran exit. Cavalquem per la festa!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *