
Per suportar la calor no sols val estar a l’ombra: amb grans amics, un poc de festa i uns quants litres d’aigua faran l’estiu molt més divertit.

El passat diumenge 26 de juliol, com es va anar dient pels mitjans de comunicació i les reds socials, es va celebrar la Festa de l’Aigua al Col·legi Sant Vicent.

El temps incitava des de bon matí a que l’event donarà inici per poder sufocar la calor que s’està patint a Dénia i, amb uns quants inflables i molta aigua, tant xiquets com majors es ficaren en marxa llançant-se poals o globus d’aigua i mànegues per banyar-se i refrescar-se.

Tal i com anava el matí s’apropava l’hora de dinar i els cuiners van realitzar una estupenda paella que tothom se la va menjar ben agust.

Més tard es va donar inici al sorteig d’un viatge en vaixell per a dos persones per gaudir d’una posta de sol, gràcies a Mundo Marino, on l’agraciat va ser el faller M. Ángel Cuartero.
La vesprada va continuar amb l’aigua com a protagonista on vàrem poder viurer un altre Dia del Faller, però des d’un altre punt de vista. Molt prompte hi hauran més notícies sobre els pròxims events que realitzarem a l’agost.