Una vegada mes, la comissió de la falla Hierros-Juan Bautista Perales, és prolífica en activitats i esdeveniments fallers.
La rentrée de l’estiu va a ser sonada en la falla, i ja dès de el dissabte 6 de Setembre, ja tenim activitats com es la Festa de La Volta al Cole.
Le seguix el dissabte 13, amb la JORNADA CULTURAL, un dia complet que abans es feia en tres díes, enguany la delegació de cultura el va a celebrar en no més 24 hores.
En él s’inclou un campionat de fultbolí intern, un dinar especial, una projecció de una pel.licula, la presentación d’esbossos, un sopar popular, i la V edició del Concurs de Monòlegs, com veuen un día carregadet d’actes.
Ja passem al mes d’Octubre on la Comissió del 50 aniversari de la falla, ha organisat dos tallers, uno de pentinat de valenciana, per al día 18, (i que a dia de hiu ja está complet, s’está fent un atre per al dia seguent 19) i de maquillatge, per al día 25.
picasa_albumid=6031916647636990337
###BLANK###