VIII CONCURSO DE PLAYBACKS Y ESPECTACULOS MUSICALES FALLA PLAZA LEPANTO DE BENETUSER

 

Foto de la Falla Plaza de Lepanto de Benetusser

 

VIII Concurs Provincial de Play-backs i Espectacles Musicals organitzat per la Falla Plaça Lepanto, tindrà lloc els propers 28 i 29 setembre de 2012 a l’escola “Cristobal Colón”, començant l’acte aproximadament sobre les 21:00h. I 20:00 h. Correspondenment.

1- Així mateix, el dia del sopar i la reunió amb els delegats de les associacions serà el dimecres 26 de setembre a les 22:00h. el sopar i a les 22:30h. la reunió, al casal de la falla, situat al carrer El Palleter nº 30 de Benetússer, on s’aclariran dubtes i es realitzarà el sorteig de participació.

 

2- Per a poder participar es pagarà una fiança de 50 euros per associació, la qual es farà el dia de la reunió i es tornarà al finalitzar el concurs. Aquella associació que per qualsevol motiu no acudeixca al concurs perdrà tot el dret a rebre dita fiança. L’associació que no pague la fiança no tindrà dret a participar en el concurs.

3- Els components del Play-Back tindran que ser de la comisio de la falla participant.
4- S’estableixen dos modalitat: individual (de 1 a 3 participants) i grup (4 o més participants).
4.1- Cada associació podrà participar amb un o dos números (un per modalitat)
4.2- Els components de cada associació només podran participar sota el nom d’eixa associació.
4.3- En la categoria d’infantils no podrà participar cap major, a la categoria de majors, si que s’acceptarà d’infantils.
5- El temps màxim per número serà de 20 minuts. *Aquest punt se parlarà a la reunió.
5.1- S’estableix també un màxim de 15 minuts de muntatge i 10 de desmuntatge. *Aquest punt se parlarà a la reunió.
5.2- La organització del concurs es reserva el dret a penalitzar o desqualificar a aquella associació que supere els temps establerts.
6- El jurat estarà compost per persones qualificades en diferents aspectes artístics.
6.1- Cada component del jurat puntuarà de 0 a 10 maquillatge i pentinat, coreografia i coordinació, vocalització i interpretació i vestuari, adequats als tema de que tracta el número. Es farà una puntuació total del número de 0 a 10, cada membre del jurat (posada en escena).
6.2- El fallo del jurat serà inapel•lable.
7- Els premis seran els següents: *Aquest punt se parlarà a la reunió.

1r premi Grups, *€ i trofeu;
2n premi Grups, *€ i trofeu;
3r premi Grups, *€ i trofeu;
1r Premi Ind, *€ i trofeu;

  Premis especials: maquillatge, coreografia i coordinació Inf i Major, vocalització i interpretació Inf, Major i Grupal Inf i Major , vestuari Inf i Major, Millor decorat, posada en escena, muntatge musical, Millor Ballarin inf i Major i favorit del públic.

8- Les associacions participants aportaran un cd per actuació, on portarà només una pista gravada amb la música de l’actuació i el nom de l’associació i del número.

8.1- Els cd’s s’arreplegaran el mateix dia del concurs a la taula de só

8.2- Durant l’actuació, deurà d’haver un responsable de l’associació en la taula de só i en la il•luminació.

8.3- La organització del concurs no es responsabilitza de la qualitat de só per conseqüència d’un mal ús o d’una mala gravació dels cd’s.

8.4- Els cd’s es tornaran en finalitzar l’acte.

9- Per tal de no fer demorar el temps de duració del concurs, els participants deuran estar al lloc del certamen almenys mig hora abans de la seua actuació.

10- S’habilitaran uns vestuaris per a que els participants puguen canviar-se.

11- L’escenari serà de 100 m2, amb dues escaleres laterals i una darrere del escenari.

12- La falla organitzadora aportarà una il•luminació bàsica. Cada associació podrà aportar la seua pròpia il•luminació.

13- Aquelles associacions que vullguen inscriure’s ho podran fer:

 
– Telefònicament: Kike Enguídanos: 655 93 03 98 – Laura de Lis: 679 25 78 17
 
– El mateix dia de la reunió.
 
14- La falla organitzadora es reserva el dret a suspendre temporal o parcialment el concurs fins a mig hora abans del començament del mateix per qualsevol motiu.
 
15- LA PARTICIPACIÓ AL CONCURS IMPLICA L’ACCEPTACIÓ D’ESTES BASES.

– La organització posarà a la seua disposició servei de barra amb entrepans i beguda –

MOLTES GRACIES A TOTS – US ESPEREM!!

Autor entrada: hablemosdefallas

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *